1119 / Consilier
Serviciul patrimoniu și comercial
Primăria Miercurea-Ciuc organizează concurs de recrutare în data de 19 noiembrie 2024, orele 12.00, la sediul instituţiei din Piaţa Cetăţii nr. 1 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor 2 posturi vacante, funcții publice de execuţie:
- consilier – clasa I, grad profesional asistent – la Compartimentul patrimoniu;
- consilier – clasa I, grad profesional principal – la Compartimentul patrimoniu.
1. Consilier – clasa I, grad profesional asistent
Condiţii specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul: științe juridice (ramura de știință) sau cartografie (specializarea)
- vechime minimă în specialitatea studiilor: 1 an;
- durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/săptămână.
2. Consilier – clasa I, grad profesional principal
Condiţii specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul: inginerie civilă/inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management/inginerie geodezică
- vechime minimă în specialitatea studiilor: 5 ani;
- durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/săptămână.
Perioada de depunere a dosarelor: 16.10.2024 – 04.11.2024 (inclusiv), la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc din P-ța Cetății nr. 1 camera 139, zilnic, de luni până joi între orele 8.00 și 16.00, iar vineri între orele 8.00 și 13,30
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc, camera 139, la numărul de telefon 0266–315 120/234 sau pe adresa de email: balazserzsebet@szereda.ro.
Anunț / Dosar de înscriere / Bibliografie / Atribuțiile postului
Rezultatul selectării dosarelor